Jakub Červinka a Tomáš Vytisk - pokrevní bratři?

26.04.2011 20:14

Vypadá to, že vražedná mašinérie se rozjíždí naplno. Nejprve bychom se rádi omluvili, že náš informační pramen na chvilku vyschnul - bylo to způsobeno velikonoční impotencí pracovní schopnosti, jež se dostavila jako následek po přemíře slastí dráždících chuťové buňky (pozn. red.: prostě jsem se přežral a vožral). A nyní již zpět k tématu jež trápí všechny živé.

 

Dvacátého dubna byly univerzitní vlajky opět spuštěny na půl žerdi, protože vraždící bestie opět zaútočila a navíc na dvě oběti jen chvilku po sobě. Dá se tedy soudit, že hlad po krvi obětí stoupá a toto tempo se bude stupňovat. První obětí se stal Jakub Červinka. „Jakub trpěl akutním spánkovým syndromem a proto nikoho nepřekvapilo, když mu najednou poklesla hlava,“ sdělila nám jedna ze spolužaček. „Když jsem ale viděl jak mu po tričku stéká krev, věděl jsem, že je zle,“ dodal jeden z kamarádů. Všichni spolužáci jsou teď otřeseni a je otázkou zda vrah nebude mít na svědomí i jejich špatné studijní výsledky, jeklikož se teď bojí chodit do školy. Podívejte se nyní, jaký vzkaz ležel u bezvládného těla.

 

Na oběť jsem měla spadeno od včera, jenže mi nedala tu správnou příležitost. Dnes v plném zamyšlení nad zápočtem si mě ani nevšimla a tak to měla rychle za sebou. Stačilo si na ní v klidu počkat v budově univerzity.

 

Další obětí se stal Tomáš Vytisk. Dalo by se řict, že jsou teď s Jakubem Červinkou pokrevní bratři, protože krev na vražedné zbrani zajisté nemohla zaschnout. Vrah svoji zbraň patrně ani nečistí, protože podle policejního patologa to jednak konstrukce zbrani, jež nám kriminalisté zatím neodhalili, zcela neumožňuje a navíc je vrah podle patoloha "strašný prase" protože způsob vedení řezu napovídá, že se jedná o osobu která se ráda "rochní v krvi" a to se dá aplikovat na vše co vrah dělá. 

 

Moje další oběť mi prakticky vběhla do rány. Už už se chystala na oběd, ale skonala dřív než došla k branám menzy. Měli jsme čas prohodit před útokem i pár slov. To se ještě dotyčný smál...

 

Ještě jsme nezmínili, že vrahem je opět žena a tak je pro nás zpráva policejní patologie krajně znepokojivá. Další znepokojivou iformací, která nepřidává na klidu hlavně nám v redakci je to, že vrah s námi komunikuje a zanechal speciální vzkaz, který ovšem neuveřejníme. Jen vám sdělíme, že z textu bylo cítit nadšení nad provedenými zákroky a také radost, že se dostává do povědomí studentů prostřednictvím facebookových stránek našeho zpravodajství.