Pravidla

Hlava 1 - základní ustanovení

§1 - Assassin je hra, kde je zapovězeno veškeré násilí! Na to nezapomínejte!

§2 - Hráč se zavazuje chovat se čestně a v souladu s pravidly. Neustále mějte na paměti, že je to jen hra.

 

Hlava 2 - vrah - oběť - kontrakt

§4 - Každý hráč hraje roli vraha. Musí vyhledat svou oběť podle kontraktu a přejet ji kartáčkem po krku, čímž jí vyřadí ze hry.

§5 - Každý hráč je současně obětí. Musí hlídat, aby se jí vrah nedostal za záda a nevyřadil ji ze hry.

§6 - Kontrakt je kartička s informacemi o hráči (viz příloha Ukázka kartičky). Pro výrobu kontraktu bude nutné zaplatit každým hráčem manipulační poplatek ve výši 30-50kč (za zbytek se koupí ceny pro vítěze). Každý hráč je povinnen!!! nosit kontrakt neustále při sobě!!!

 

Hlava 3 - vražda

§7 - S využitím kontraktu a dalších informačních zdrojů (internet, kamarádi) si vrah získává o své oběti informace, které se zavazuje využít jen pro účely hry.

§8 – Vlastní vražda probíhá tak, že se oběti (zády otočené k vrahovi) přejede po krku zubním kartáčkem. Co nejdříve po úspěšné vraždě je nutné o tomto podat zprávu. Zprávu podávají oba, jak vrah, tak oběť. Musí obsahovat, jméno vraha, jméno oběti, místo vraždy a čas, případně detaily, ať si máme co číst. Zpráva musí být odeslána alespoň od jednoho (oběť/vrah) nejpozději do 19:00!  Pokud k vraždě došlo později, je možné jí nahlásit až do dalšího dne do 19:00. Nedodržení tohoto pravidla může mít za následek i vyřazení ze hry. Zprávu posílejte na assassinskej mejl.

§9 – Neúspěšná vražda je taková, kdy si oběť všimne vraha, který drží v ruce zubní kartáček a nestihl oběť ještě „říznout“. Oběť zaječí „STOP!“ a vrah musí 24 hodin počkat, než se může pokusit o další vraždu. Situace, kdy oběť nestihne zakřičet STOP ale zároveň viděla vraha s kartáčkem se řeší dohodou mezi oběma. Obvykle je špatná vražda už taková, kdy prostě oběť vidí vraha s kartáčkem.

 

Hlava 4 – vyřazení ze hry

§10 – v případě, že je oběti přejeto kartáčkem po krku je ze hry vyřazena. Vymění si s vrahem kartičky (čímž se jí musí dostat do ruky kartička s jejím vlastním jménem) a vrah dostává kontrakt své oběti.

§11 – pokud má oběť 24 hodinovou ochranu, platí to jen proti jejímu původnímu vrahovi. Pokud byl její vrah „zavražděn“, nevztahuje se ochrana oběti proti novému vrahovi.

§12 – každý večer (až na ohlášené výjimky) bude na stránkách facebooku zveřejněno, kdo ten den vypadl ze hry.

§13 - Hráč může odstoupit ze hry i sám. Napíše organizátorovi e-mail, který bude sloužit jako důkaz, pro případné nedorozumnění. Organizátor domluví schůzku mezi ním a jeho vrahem, kde se předají kartičky. Toto by se mělo stát do max. 3 dnů od odstoupení daného hráče. Vrah z této vraždy nemá body.

 

Hlava 5 – konec hry

§14 – hra končí až zůstane jen jeden.

§15 – vítězem je assassin – tedy ten, kdo „zabil“ nejvíce obětí

§16 – vítězem je přeživší – tedy ten, kdo zůstal poslední „naživu“.

 

Tvar kartičky

Jméno: Josef Novák

Bydliště: Plzeň Slovany                                    FOTO PASOVÝ FORMÁT

Studuje: Fav - obor stavitelství

Pracuje: McDonalds americká

Záliby: Hraje v kapele Sestry Noci

           Rád propíjí pondělky v restaraci U Žumbery

           S oblibou obědvá v menze

______________________________________________________________________

Všechny tyto informace je nutné uvést do přihlašovacího mejlu, který pošlete na adresu Assassin.Plzen@gmail.com, kde je prosím seřaďte ve výše uvedeném tvaru. Nezapomeňte přiložit vaši fotografii, na které jste POZNAT!!!!

Do předmětu emailu napište: Prihlaska Jmeno Prijmeni  (Prihlaska Josef Novak)

čimž minimalizujeme chyby.

Dále v emailu uveďte jaký studujete ročník (nemělo by být na kartičce) z důvodu správného sestavení řetězu (nechceme, aby bylo za sebou pět lidí ze stejné fakulty a ze stejného ročníku. Je to moc snadné) a pak tak dvě až tři jmena lidí, které chcete dostat co nejpozději. V tomto bodě si vyhrazujeme právo udělat chybu, může se stát, že stejně dostanete svého spolubydlícího, ale pokusíme se tyto chyby minimalizovat. Zkrátka jde o to, abyste všichni hráli co možná nejdéle a aby první vraždy byly co možná nejtěžší.

 

To by mělo být všechno. Vrhněte se do psaní přihlášek.