Pavel Mareš - poslední cigareta

05.06.2011 10:16

Vztek, strach, smutek. Tak by se asi daly popsat pocity, jež nás svírají v posledních dnech. Je tomu pár dní, co nás opustil, náš kamrád, bratr, otec, strýc, děda a sestřenice Pavel Mareš. Stalo se to, co nikdo z nás nečekal a na co jsme nemohli být nikdy připraveni. Pavel Mareš zemřel, zesnul, odešel, skonal, zkapal, prostě je po něm!

A teď z jiného soudku. Švýcarská důchodkyně, která dříve pracovala jako plavčice, se rozhodla rázně jednat proti prostitutkám před jejím domem. Chodník pod terasou doslova vyčistila, když lehké ženy postříkala vodou ze zahradní hadice.

Ale zpět k tématu. Policie je již na stopě vrahovi (ano, jde opět o vraždu) a vypadá to slibně, nebo alespoň to tvrdí policejní mluvčí Igor Lžejakokdyžtiskne. Oběť byla pravděpodobně zavražděna během rauchenpause a to opět v areálu univerzity. Z patologického oddělení se k nám doneslo, že již konečně identifikovali vražednou zbraň, kterou je prý kartáček. Zatím tuto zprávu však nechceme potvrdit, protože nevíme, zda se nejdná o žert, který by měl zdiskreditovat tak seriózní žurnalistický servis, jako je ten náš. 

Doufáme, že již brzy skončí toto vražedné běsnění a že nás vrah nepřipraví o další osoby blízké našemu srdci, neboť odchodem Pavla Mareše odešel jeden z nevýraznějších představitelů maňáskového divadla.

 

VVV - Vražedný vzkaz vraha / vaše věci veřejné

Moji další oběť (4.-muhaha) jsem potkala uplně náhodou, když jsem šla z konzultace. Před vchodem do školy si povídala s druhou osobou a mě bylo jasné, že tuhle šanci si nesmim nechat ujít. Rychle jsem zkontrolovola jestli mám svoji "výbavičku", ale vše bylo v pořádku a tak už jsem jen čekala na příhodný okamžik, kdy oběť zůstala sama a v osamění pokuřovala zády ke mně. Stačilo pár rychlých kroků a bylo hotovo.